Introducere
Contractul creat in baza acestui document se incheie exclusiv in forma electronica, nu este depus (nu este accesibil ulterior, incheierea contractului se dovedeste prin datele comenzii), nu este considerat contract scris, este scris în limba maghiară și nu se referă la un cod de conduită. In ceea ce priveste procesul de comanda si alte intrebari, va stam la dispozitie la datele de contact furnizate. Acești Termeni și Condiții sunt disponibile continuu (și pot fi descărcați și tipăriți în orice moment) de pe următorul site web: www.dubaipentrutine.ro
Definiți
Utilizator: orice persoană fizică, juridică sau organizație care utilizează serviciile Furnizorului de servicii și încheie un contract cu Furnizorul de servicii.
Consumator: Un Utilizator care este o persoană fizică care acționează în afara domeniului profesiei, ocupației independente sau activității sale de afaceri.
Afacere: Persoană care acționează în sfera profesiei, ocupației independente sau activității sale de afaceri.
Furnizor de servicii: Persoană fizică sau juridică sau organizație fără personalitate juridică care furnizează servicii legate de societatea informațională, care furnizează servicii Utilizatorului, care încheie un contract cu Utilizatorul.
Reținere: Banii plătiți celeilalte părți pot fi considerați drept reținere dacă sunt plătiți ca o confirmare a angajamentului și acest scop este clar menționat în contract. Dacă contractul este îndeplinit, datoria se reduce cu suma depozitului. În cazul în care executarea contractului eșuează dintr-un motiv pentru care niciuna dintre părți nu este responsabilă sau ambele părți sunt responsabile, depozitul va fi rambursat. Partea responsabilă pentru neexecutarea va pierde depozitul acordat și este obligat să restituie de două ori depozitul primit.
Numele și detaliile furnizorului de servicii
Nume / Numele companiei — Wahat Al Aman Tourism
Sediul central – Dubai, U.A.E.
Număr de telefon - +36 30 647 1381
Numele și adresa site-ului web — www.dubaineked.hu
Disponibilitatea informațiilor de gestionare a datelor — https://dubaineked.hu/adatvedelmi/
Dispoziții de bază
1.1 Aspectele care nu sunt reglementate în prezentele CGU, precum și interpretarea acestor CGA, sunt guvernate de legea maghiară, în special Legea V din 2013 privind Codul civil ("Ptk") și serviciile comerciale electronice, serviciile legate de societatea informațională CVIII din 2001 pe întrebări (Elker. tv.) Legea și 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumator și întreprindere. (II. 26.) la prevederile relevante ale Hotărârii Guvernului. Prevederile imperative ale legislației relevante se aplică părților fără prevederi speciale.
1.2 Acești Termeni și Condiții 26.07.2023 în vigoare de la și va rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica unilateral Termenii și Condițiile Generale (împrejurări care au dat naștere modificării: modificarea legislației, interesul comercial, modificările legate de companie). Furnizorul de Servicii publică modificările pe site și anunță Utilizatorii înregistrați și/sau achiziționați anterior despre modificarea prin e-mail - în baza căreia Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a-l rezilia. Modificările nu afectează contractele încheiate anterior, adică modificarea nu are efect retroactiv.
1.3 Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile privind site-ul web, orice parte a acestuia și conținutul care apare pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Descărcarea, stocarea electronică, prelucrarea și vânzarea conținutului care apare pe site sau orice parte a acestuia este interzisă fără acordul scris al Furnizorului de servicii.
Gamă de servicii disponibile pentru cumpărare
2.1 Servirea clienților care călătoresc în Dubai, U.A.E.
2.2 Prețurile afișate pentru servicii sunt în dolari SUA (USD), prețuri brute (deci includ TVA-ul legal, sau dacă Furnizorul de Servicii facturi fără TVA, prețurile sunt sumele de plătit).
2.3 În cazul în care se introduce un preț promoțional, Furnizorul de Servicii va informa pe deplin Utilizatorii despre promoție și durata exactă a acesteia.
Procesul de comandă și înregistrare
3.1 În timpul achiziției, utilizatorul este obligat să furnizeze propriile sale date reale. În cazul datelor neadevărate furnizate în timpul achiziției, sau date care pot fi legate de o altă persoană, contractul electronic rezultat este nul de drept. Furnizorul de servicii își exclude responsabilitatea dacă Utilizatorul își folosește serviciile în numele altei persoane, cu datele altei persoane.
3.2 Furnizorul de servicii nu va fi făcut responsabil pentru orice întârziere sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite la datele furnizate greșit și/sau incorect de către Utilizator.
3.3 Utilizatorul achiziționează bilete și programe online prin intermediul site-ului www.dubaineked.hu. Produsele selectate pot fi rezervate prin plata cu card bancar (DPO Pay) dupa plasarea lor in cos. În cazul unei rezervări prin mesaj sau e-mail, suma dată poate fi decontată prin transfer bancar sau prin link de plată cu cardul bancar.
3.4 Prin plasarea comenzii, utilizatorul recunoaște că este obligat să plătească.
3.5 Suma totală care trebuie plătită include toate costurile. Furnizorul de servicii trimite o factură electronică pentru comandă.
Retragere, reziliere
4.1 Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului, precum și Regulamentul 45/2014 privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi. (II.26.) În conformitate cu reglementările din Hotărârea Guvernului, Consumatorul nu are dreptul de retragere/reziliere în cazul unui contract de furnizare a unui serviciu după prestarea serviciului în ansamblu, dacă afacerea a început prestația cu acordul expres, prealabil al consumatorului, iar consumatorul este conștient de acceptat că își pierde dreptul de reziliere după finalizarea serviciului în ansamblu; și în cazul unui contract de furnizare de cazare, transport, închiriere de mașini, catering sau un contract de servicii legate de activități de agrement, dacă a fost convenit un termen de performanță sau un termen specificat în contract, sau cu privire la conținutul de date digitale furnizate pe un suport de date nematerial, în cazul în care afacerea este prestarea expresă, prealabilă începută a consumatorului cu acordul acestuia, și, în același timp, cu acest consimțământ, consumatorul a declarat că își va pierde dreptul de retragere după începerea executării.
4.2 În cazul pachetelor și biletelor de intrare nu este posibilă rambursarea sumei plătite cu titlu de rezervare.
4.3 În cazul programelor rezervate, este posibilă anularea cu 48 de ore înainte de începerea programelor.
4.4 Perioada de rambursare a sumei plătite cu cardul bancar este de 14 zile.
Garanție
Performanță defectuoasă
Debitorul efectuează incorect dacă, la momentul efectuării, serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate stabilite în contract sau legislație. Debitorul nu execută incorect dacă persoana îndreptățită cunoștea eroarea la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să cunoască eroarea la momentul încheierii contractului. Într-un contract între un consumator și o întreprindere, este nulă stipulatia care abate de la prevederile prezentului capitol privind garanția accesoriilor în detrimentul consumatorului. Drepturile multiple de garanție sunt disponibile numai pentru Utilizatorii care se califică drept consumatori conform Codului civil. Utilizator care este o afacere: o persoană care acționează în sfera profesiei sale, ocupației independente sau activității sale de afaceri.
Garanție accesorii
5.1 În cazul unei performanțe defectuoase de către Furnizorul de servicii, Utilizatorul poate face o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii în conformitate cu regulile Codului civil.
5.2 Utilizatorul poate - la alegerea sa - să facă uz de următoarele pretenții de garanție pentru accesorii: el sau ea poate solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea cerinței alese de Utilizator este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru companie. comparativ cu satisfacerea altor nevoi. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita reparația sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a despăgubirii, sau Utilizatorul poate corecta eroarea pe cheltuiala companiei, sau se poate retrage din contract. Puteți transfera de la dreptul de garanție accesoriu ales la altul, dar costul transferului va fi suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care a fost justificat sau compania a furnizat un motiv pentru aceasta. Consumatorul are, de asemenea, dreptul – în funcție de gravitatea încălcării contractului – să solicite o livrare proporțională a despăgubirilor sau să rezilieze contractul de vânzare dacă:
societatea nu a efectuat reparația sau înlocuirea sau a făcut-o, dar nu a efectuat dezmembrarea și repunerea în funcțiune parțială sau totală sau a refuzat să aducă bunurile în conformitate cu contractul;
a apărut o eroare repetată de performanță, chiar dacă întreprinderea a încercat să conformeze bunurile cu contractul;
eroarea de executare este atât de gravă încât justifică o reducere imediată a prețului sau rezilierea imediată a contractului de vânzare; sau
întreprinderea nu s-a angajat să conformeze bunurile cu contractul sau reiese clar din circumstanțe că afacerea nu va face ca bunurile să fie conforme cu contractul într-o perioadă rezonabilă de timp sau fără prejudicii semnificative aduse intereselor consumatorului.
În cazul în care consumatorul dorește să rezilieze contractul de vânzare invocând executarea defectuoasă, companiei îi revine sarcina de a dovedi că vina este nesemnificativă.
5.3 Utilizatorul (dacă este considerat consumator) este obligat să raporteze eroarea imediat după descoperirea acesteia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea erorii. În același timp, dorim să vă atragem atenția asupra faptului că nu vă mai puteți revendica drepturile accesorii de garanție dincolo de termenul de prescripție de doi ani (1 an în cazul unei afaceri) de la data încheierii contractului. .
5.4 Utilizatorul poate pune în aplicare cererea de garanție a accesoriilor împotriva Furnizorului de servicii.
5.5 În termen de 1 an de la data efectuării, nu există nicio altă condiție pentru afirmarea pretenției de garanție pentru accesorii, în afară de raportarea erorii, dacă Utilizatorul dovedește că serviciul a fost furnizat de compania care operează site-ul. Cu toate acestea, după 1 an de la data efectuării, Utilizatorul este obligat să dovedească că eroarea recunoscută de Utilizator era deja prezentă la momentul efectuării.
Procedura în cazul unei cereri de garanție
6.1 Într-un contract între un consumator și o întreprindere, acordul părților nu se poate abate de la prevederile regulamentului în dezavantajul consumatorului.
6.2 Este de datoria consumatorului să facă dovada încheierii contractului (cu o factură sau chiar doar o chitanță).
6.3 Costurile legate de îndeplinirea obligației de garanție vor fi suportate de Furnizorul de servicii (§ 6:166 din Codul civil).
6.4 Furnizorul de servicii este obligat să înregistreze reclamația de garanție raportată de consumator.
6.5 O copie a protocolului trebuie pusă la dispoziția consumatorului imediat și într-o manieră verificabilă.
6.6 În cazul în care Furnizorul de servicii nu poate declara îndeplinirea garanției consumatorului la notificare, acesta este obligat să notifice consumatorului poziția sa - în cazul respingerii pretenției, motivul respingerii și posibilitatea de a apela la organul de conciliere. - în termen de cinci zile lucrătoare, în mod verificabil.
6.7 Furnizorul de servicii este obligat să păstreze protocolul timp de trei ani de la data înregistrării acestuia și să îl prezinte la solicitarea autorității de control.
6.8 Furnizorul de servicii trebuie să depună eforturi pentru a efectua reparația sau înlocuirea în cel mult cincisprezece zile. Dacă durata reparației sau înlocuirii depășește 15 zile, Furnizorul de servicii trebuie să informeze consumatorul cu privire la durata estimată a reparației sau înlocuirii. În cazul consimțământului prealabil al consumatorului, informațiile sunt furnizate electronic sau într-un alt mod adecvat pentru dovada primirii de către consumator.
Alte prevederi
7.1 Furnizorul de servicii are dreptul de a utiliza un colaborator pentru a-și îndeplini obligațiile. Sunteți pe deplin responsabil pentru comportamentul său ilegal, ca și cum ați fi comis comportamentul ilegal.
7.2 Dacă orice parte a prezentului Regulament devine invalidă, ilegală sau inaplicabilă, acest lucru nu afectează valabilitatea, legalitatea și aplicabilitatea părților rămase.
7.3 În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită dreptul conform Regulamentului, neexercitarea dreptului nu va fi considerată o renunțare la dreptul dat. Renunțarea la orice drept este valabilă numai dacă este menționată în mod expres în scris. Faptul că Furnizorul de Servicii nu aderă cu strictețe la o condiție esențială sau la o stipulație a Regulamentului într-o singură ocazie nu înseamnă că renunță să insiste asupra respectării stricte a condiției sau stipulației date în viitor.
7.4 Furnizorul de servicii și Utilizatorul încearcă să își rezolve litigiile pe cale amiabilă.
7.5 Părțile confirmă că site-ul web al Furnizorului de servicii funcționează în Ungaria și este, de asemenea, întreținut aici. Întrucât site-ul poate fi vizitat și din alte țări, utilizatorii recunosc în mod expres că legea maghiară este legea care guvernează relația dintre utilizator și Furnizorul de servicii. Dacă utilizatorul este un Consumator, pp. În baza Secțiunii 26 (1), instanța de la domiciliul pârâtului (consumatorului) are competență exclusivă în litigiile care decurg din acest contract împotriva Consumatorului.
7.6 Furnizorul de servicii – în ceea ce privește modalitățile de plată pe care le acceptă – nu aplică condiții diferite operațiunii de plată din motive legate de naționalitatea Utilizatorului, locul de reședință sau locul de stabilire, locul de gestionare a contului contului de plăți, locul de stabilire al prestatorului de servicii de plată sau locul de emitere a instrumentului de plată substitut de numerar în UE din cauza
7.7 Furnizorul de servicii respectă reglementările 2006/2004/CE și (UE) 2017/2394 privind luarea de măsuri împotriva restricțiilor de conținut nejustificate bazate pe teritoriu și a altor forme de discriminare bazate pe naționalitatea clientului, locul de reședință sau locul de stabilire, după cum precum și Regulamentul 2009/ (UE) 2018/302 al Parlamentului European și al Consiliului de modificare a Directivei 22/CE.
Procedura de tratare a reclamațiilor
8.1 Prioritatea companiei noastre este de a onora toate comenzile într-o calitate adecvată, cu satisfacția deplină a clientului.
În cazul în care Utilizatorul are vreo reclamație cu privire la contract sau la îndeplinirea acestuia, acesta își poate comunica reclamația la numărul de telefon, adresa de e-mail sau prin scrisoare de mai sus.
8.2 Furnizorul de servicii examinează imediat reclamația verbală și o remediază după caz. Dacă clientul nu este de acord cu gestionarea reclamației sau investigarea imediată a reclamației nu este posibilă, Furnizorul de servicii va înregistra imediat reclamația și poziția acesteia asupra acesteia și va preda o copie a acesteia clientului.
8.3 Serviciul va răspunde la reclamația scrisă în scris în termen de 30 de zile. El își motivează poziția de respingere a plângerii. Evidența reclamației și o copie a răspunsului vor fi păstrate de către Furnizorul de servicii timp de 3 ani și prezentate autorităților de control la cererea acestora.
8.4 Dorim să vă informăm că, în cazul în care plângerea dumneavoastră este respinsă, puteți iniția procedura unui organ oficial sau de conciliere cu reclamația dumneavoastră, după cum urmează:
8.5 Consumatorul poate depune o plângere la autoritatea de protecție a consumatorilor: Fgytv. 45/A. Alineatele (1)-(3) din § 387/2016 privind numirea autorității pentru protecția consumatorilor. (XII. 2.) În baza unui decret guvernamental, oficiul guvernamental acționează ca autoritate generală pentru protecția consumatorilor.: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
8.6 În cazul unei reclamații, Consumatorul are opțiunea de a contacta un organ de conciliere:
https://bekeltet.bkik.hu/elerhetosegek
Consiliul de conciliere este responsabil pentru soluționarea litigiilor de consum în afara procedurilor judiciare. Sarcina comisiei de conciliere este de a încerca să ajungă la o înțelegere între părți în vederea soluționării litigiului de consum, iar în cazul în care acesta nu va reuși, ia o decizie în acest sens pentru a asigura un proces simplu, rapid, eficient și respectarea drepturilor consumatorilor cu economie de costuri. La cererea consumatorului sau a Furnizorului de servicii, organul de conciliere oferă consultanță cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.
8.7 În cazul unui litigiu transfrontalier al consumatorilor legat de un contract de vânzare online sau de servicii online, organismul de conciliere care funcționează în cadrul Camerei de Comerț și Industrie din Budapesta este singurul responsabil pentru procedură.
8.8 În cazul unei plângeri, Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor a Uniunii. Utilizarea platformei necesită o înregistrare simplă în sistemul Comisiei Europene făcând clic aici. După aceea, după autentificare, consumatorul își poate depune reclamația prin intermediul site-ului online, care are următoarea adresă: http://ec.europa.eu/odr
8.9 Furnizorul de servicii este obligat să coopereze în cadrul procedurii comisiei de conciliere. În acest sens, trebuie să trimiteți răspunsul dumneavoastră la comisia de conciliere și să asigurați participarea persoanei autorizate să stabilească o înțelegere la ședință. In cazul in care sediul sau locatia societatii nu este inregistrata in judetul camerei care functioneaza organul de conciliere competent teritorial, obligatia societatii de a coopera se extinde si pana la oferirea posibilitatii incheierii unui acord scris care sa raspunda nevoilor consumatorului.
8.10 În cazul în care consumatorul nu se adresează unui organ de conciliere, sau dacă procedura nu duce la un rezultat, consumatorul are posibilitatea de a se adresa justiției în vederea soluționării litigiului juridic. Procesul trebuie inițiat cu o declarație de revendicare, în care trebuie menționate următoarele informații:
instanța de fond;
numele, locul de reședință și poziția juridică a părților și a reprezentanților părților; •
dreptul de a fi afirmat, cu prezentarea faptelor pe care se întemeiază și probele acestora;
datele din care se poate stabili competența și competența instanței de judecată;
o cerere certă pentru o hotărâre judecătorească
Documentul sau o copie a documentului al cărui conținut este denumit probe trebuie să fie atașat la declarația de creanță.
Drepturi de autor
9.1 Deoarece www.dubaipentrutine.ro, ca site web, este considerată o lucrare protejată prin drepturi de autor, este interzisă descărcarea (duplicarea), retransmiterea către public, utilizarea în orice alt mod, stocarea electronică, procesarea și vânzarea fără acordul scris al Furnizor de servicii.
9.2 În același timp, utilizatorul poate descărca GTC și informațiile de gestionare a datelor fără nicio condiție sau restricție și le poate stoca sub orice formă.
9.3 Orice material de pe site-ul www.dubaineked.hu și baza de date a acestuia poate fi preluat numai prin referire la site-ul dat, chiar și cu acordul scris.
9.4 Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, a numelor sale de domenii, a numelor de domenii secundare formate cu acestea și a suprafețelor sale de publicitate pe Internet.
9.5 Este interzisă adaptarea sau ingineria inversă a conținutului site-ului web www.dubaipentrutine.ro sau a anumitor părți; stabilirea numelor de utilizator și a parolelor într-o manieră neloială; utilizarea oricărei aplicații cu care site-ul www.dubaineked.hu sau orice parte a acestuia poate fi modificată sau indexată.
9.6 Numele www.dubaineked.hu este protejat de drepturi de autor, utilizarea sa, cu excepția referințelor, este posibilă numai cu acordul scris al Furnizorului de servicii.
9.7 Utilizatorul recunoaște că Furnizorul de servicii are dreptul la o penalizare în cazul utilizării fără licență. Valoarea amenzii este de 60.000 HUF brut pe imagine și 20.000 HUF brut pe cuvânt. Utilizatorul recunoaște că această clauză de penalizare nu este excesivă și navighează pe site cu acest lucru. În cazul încălcării drepturilor de autor, Furnizorul de servicii utilizează o certificare notarială, a cărei valoare este transmisă și utilizatorului care încalcă drepturile de autor.
Protecția datelor
Informațiile de gestionare a datelor de pe www.dubaipentrutine.ro sunt disponibile la linkul de mai jos: http:/dubaineked.hu/adatvedelmi-tajekoztato/
Pe parcursul achiziției și gestionării atât a datelor cu caracter personal, cât și a consimțământului, managerul de date (furnizorul de servicii) este obligat să asigure o protecție adecvată a datelor cu caracter personal și să se protejeze împotriva accesului neautorizat prin intermediul unor soluții tehnice și organizatorice adecvate.
Din momentul înregistrării, Utilizatorul acceptă și declară că furnizorul de servicii își gestionează datele personale și are dreptul de a le gestiona.